onsdag, december 13, 2006

Möte med hon den där vitklädda


Nu har man bivit helylle på riktigt. Jag har just varit på luciakonsert i kyrkan och är helt lyrisk. Att höra en kör i en riktigt gammal och vacker kyrka fullt med tända ljus måste baske mig vara bland det mäktigaste man kan uppleva. Det roliga och det som gör att jag numera får anses vara ungefär lika helylle som Niklas Strömstedt är att jag ansåg att en av höjdpunkterna under kvällen var den omgjorda lite så där Real group-crazy versionen av Staffansvisan. Här dräller det minsann av vuxenpoäng. Slå det om ni kan!!

2 kommentarer:

Mattias sa...

Du närmar dig 30 med rasande fart ser jag.

Om du vill känna dig som en tonåring igen är det bara att hänga på till Jazzhuset imorgon. Klubb Baddaren med Nicolai Dunger som gäst.

Ha en riktigt trevlig jul och hälsa favoflickan.

Creepy på riktigt sa...

He he!! 30, here I come!
Passar nog på Nicolai. Plikten och jobbet kallar liksom. Men det vore fint att gå ut och lyssna på lite musik någon annan gång framöver. Har semester fram till trettonhelgen så jag ringer kanhända dig och föreslår något festligt inom en snar framtid...